Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorSlanařová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:45Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:45Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2008-12-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27305
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou dětí s ADHD/ADD na prvním stupni základní školy a jejich následnou diagnózou. V teoretické části bylo cílem se zaměřit na nejnovější dostupné poznatky z oblasti vzdělávání, výchovy a bylo rozebráno několik tematických celků, které se zabývají problematikou ADHD/ADD a SPU. V praktické části byla cílem analýza školní zkušenosti dětí s diagnózou ADHD/ADD na prvním stupni základní školy. Snahou bylo posoudit problém z více možných úhlů pohledů prostřednictvím kasuistik a rozhovorů s dětmi, učiteli, rodiči a popřípadě asistenty. Vycházeno bylo přitom z teoretické částicze
dc.format71 s.,16 s. obr.příloh
dc.format71 s.,16 s. obr.příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSPU - specifická porucha učenícze
dc.subjectLMD - lehká mozková dysfunkcecze
dc.subjecthyperaktivita -neustálý pohyb k neúčelné činnosticze
dc.subjectimpulzivita - dělání věcí nahodilým způsobemcze
dc.subjectkdyž to dítě zrovna napadnecze
dc.subjecthyperkinetická porucha - agresivitacze
dc.subjectrvačkacze
dc.subjectopoziční chovánícze
dc.subjectasociální chování - agresivní chovánícze
dc.subjectdyslexie -porucha čtenícze
dc.subjectdyskalkulie - porucha matematických schopnostícze
dc.subjectdysortografie - porucha pravopisucze
dc.subjectCNS - centrální nervová soustavacze
dc.subjectkasuistika - případová studiecze
dc.subjectPPP - pedagogicko {--} psychologická poradnacze
dc.subjectIntegrace {--} začlenění dítěte do skupinycze
dc.subjectInterakce {--} vzájemné působenícze
dc.subjectADHD - attention deficit hyperaktivity disordereng
dc.subjectADD - attention deficit disordereng
dc.titleDítě s diagnózou ADHD na prvním stupni (kasuistická studie)cze
dc.title.alternativeA child diagnosed with ADHD at Primary school (casuistic study)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13968
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with child problems with ADHD/ADD at Primary school and their next diagnosis.The aim of the theoretical part was to focus on the latest and available knowledge in the sphere of education and upbringing. Some thematical plans were analysed and they consider of ADHD/ADD and Specific learning disorders.The aim of the practical part was the analysis of school experience with children with ADHD/ADD. The problem was assessed from many points of view through casuists and interview with children, teachers, parents or assistents. That comes from the theoretical part.eng
dc.date.accepted2009-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam