dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Polanský, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:04:31Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:04:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2781 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá shodami mezi metodami pragmatické pedagogiky a vzniklým novým
výchovným programem organizace Junák ? svaz skautů a skautek ČR. Teoretická část
popisuje vývoj pragmatismu v Americe, spojitost filozofického a pedagogického směru,
pragmatismus v Evropě a v České republice. Objasňuje vývoj výchovného hnutí
Woodcraft v moţné propojenosti s pragmatickou pedagogikou. Jsou popsány základní
výchovné metody skautské organizace, aby bylo jasné, z čeho Nový program vychází.
Dále je porovnán Nový program s pragmatickou pedagogikou, jak lze aktivity programu
vytvářet ve shodě s metodami pragmatické pedagogiky a s naplňováním stanovených
kompetencí, kterými by měl jedinec, dle skautských ideálů, disponovat.
Projektová část je věnována vytvořenému programu pro víkendovou akci, kde jsou
propojeny metody pragmatické pedagogiky, skautské výchovy a získávají se
poţadované kompetence | cze |
dc.format | 55 s. (90 205 znaků) | |
dc.format | 55 s. (90 205 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pragmatismus | cze |
dc.subject | pragmatická pedagogika | cze |
dc.subject | volnočasové vzdělávání | cze |
dc.subject | Woodcraft | cze |
dc.subject | skauting | cze |
dc.subject | Nový program | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | skautská
stezka | cze |
dc.subject | J. Dewey | cze |
dc.subject | E. T. Seton | cze |
dc.subject | pragmatism | eng |
dc.subject | pragmatic (progressive) education | eng |
dc.subject | free-time education | eng |
dc.subject | Woodcraft | eng |
dc.subject | Scouting | eng |
dc.subject | New program | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.subject | scout guide | eng |
dc.subject | J. Dewey | eng |
dc.subject | E. T. Seton | eng |
dc.title | Pragmatická inspirace pro organizaci skautské výchovy | cze |
dc.title.alternative | Pragmatic inspiration for the organization of scout education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 21139 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the matching between the methods of pragmatic pedagogy and the
new educational program of Scout Association.. The theoretical part describes the
development of pragmatism in America, and the continuity of philosophical and
pedagogical trends, pragmatism in Europe and in the Czech Republic. It explains the
development of Woodcraft movement in the coherence with pragmatic pedagogy. It
describes the basic educational methods of Scout organization; make it clear what the
new program is based on. Next is the New program compared with pragmatic
pedagogy, how to create program activities in accordance with the methods of
pragmatic pedagogy and of the fulfillment of specified competencies, which person
should have, according to Scout ideals.
The project part is devoted to the program for the weekend event, which connects
methods of pragmatic education, scout education and competencies are fulfilled. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |