Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorSchwarzová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:04:32Z
dc.date.available2021-11-19T13:04:32Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2782
dc.description.abstractV úvodu práce jsou objasněny dva základní pojmy - motivace a manipulace. Oba jsou dále porovnávány vzhledem k jejich působení na člověka. Jsou uvedeny jednotlivé druhy motivace a manipulace na základě kritérií, u manipulace je tato část práce doplněna typologií manipulátorů. Další pasáž této bakalářské práce se věnuje objasnění nejdůležitějších teorií obou těchto působících přístupů a podrobněji porovnává názory různých autorů. V závěru je pak nastíněno možné využití motivace i manipulace ve výchově i vzdělávání, a to jak ze strany učitele, tak i žáka. V této části práce autorka představuje i strategie a praktické techniky motivace a manipulace.cze
dc.format49s.
dc.format49s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmanipulacecze
dc.subjectmanipulátorcze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectvnitřní/vnější motivacecze
dc.subjectpozitivní/negativní motivacecze
dc.subjectpasivní/agresivní manipulacecze
dc.subjectsebemotivacecze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectmanipulationeng
dc.subjectmanipulatoreng
dc.subjectneedseng
dc.subjectinternal/external manipulationeng
dc.subjectpositive/ negative motivationeng
dc.subjectpassive/active manipulationeng
dc.subjectselfmotivationeng
dc.subjectclassificationeng
dc.titleVýznam pojmu motivace a manipulace v pedagogické praxicze
dc.title.alternativeMotivation vs. manipulationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21140
dc.description.abstract-translatedIn the introduction two basic things - motivation and manipulation - are explained. Both of them are compared how they affect to people. Individual kinds of motivation and manipulation are introduced according to different criterions. Typology of manipulators is added in the chapter explaining manipulation. The next chapter of this bachelor´s study explains the most important theory of both these causing approaches and compares opinions of different authors. In conclusion of this work the possibility of using motivation and manipulation for teachers and pupils is described. In this part of study author also introduces strategies and practical methods of motivation and manipulation.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam