Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBublíková, Irena
dc.contributor.authorJelínková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T13:05:10Z
dc.date.available2021-11-19T13:05:10Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2827
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou záškoláctví na základních školách. Teoretická část popisuje a charakterizuje obecné činitele, kteří se podílejí na příčinách záškoláctví, zmiňuje vlivy rodiny, pedagogů, a samostatně se také zaměřuje i na osobnost žáka (záškoláka) v celém období jeho školní docházky. Uvádí vymezení povinné školní docházky v zákoně a také poukazuje na období puberty včetně souvisejících problémů, které ovlivňují či zapřičiňují záškoláctví. Dále popisuje obvyklé způsoby řešení záškoláctví školou samotnou, a také spolupráci školy se státními orgány a s rodinou záškoláka. Praktická část je věnována výsledkům kvantitativního výzkumu, který proběhl na pěti základních školách ( ZŠ Nerudova, ZŠ Pohůrecká, ZŠ L.Kuby, ZŠ Kamenný Újezd, ZŠ Ledenice ). Zpracované výsledky ukazují na souvislosti vlivu rodiny na vzniku záškoláctví.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzáškoláctvícze
dc.subjectpovinná školní docházkacze
dc.subjectfunkce rodinycze
dc.subjectpříčiny záškoláctvícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjecttruancyeng
dc.subjectcompulsory educationeng
dc.subjectfunctionality of familyeng
dc.subjectcauses of truancyeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectfamilyeng
dc.titleZáškoláctvícze
dc.title.alternativeThe truancyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag21547
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the problematics of truancy at primary schools. Theoretical part describes and characterizes general factors contributing to truancy, mentions the influence of family, educationalists, and also focus in the personality of particular student (truant) in the entire period of his compulsory education. This part states the definition of compulsory education according the law and also points out the time of puberty including related problems, which influence or cause truancy. Further it describes usual solutions to truancy from the side of school itself, the school in coordination with government bodies and the family of the truant. The practical part is dedicated to the results of quantitative research, which took place at five primary schools ( ZŠ Nerudova, ZŠ Pohůrecká, ZŠ L.Kuby, ZŠ Kamenný Újezd, ZŠ Ledenice ). Findings points out the consequences of family influence on creation of truancy.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeber, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam