Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorSuchan, Ondřej
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:20Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:20Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28710
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá různými aspekty, které ovlivňují proces stávání se učitelem, a zaujímá při tom pohled muže. Teoretická část se soustředí nejprve na obecné otázky, jako je osobnost učitele a učitelská profese. Hovoří se zde o významu učitelovy osobnosti a jejím vývoji. Dále je zde popsána učitelská profese, její požadavky a nároky a různé fáze učitelské praxe. Následně je pozornost soustředěna na konkrétnější problém, kterým je postavení mužů ve školství. Nakonec jsou zde popisováni učitelé cizích jazyků jako specifická skupina odborníků. V praktické části jsou vedeny rozhovory s pěti učiteli muži v různých fázích praxe. Rozhovory jsou zaměřeny na specifické aspekty, které ovlivňují proces stávání se učitelem. Otázky jsou strukturovány do tří tematických celků: stávání se učitelem, požadavky a nároky učitelské profese a muži ve školství. Na konci této práce je prezentována moje představa dobrého učitele.cze
dc.format110
dc.format110
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectučitelská profesecze
dc.subjectmuži ve školstvícze
dc.subjectučitel cizích jazykůcze
dc.subjectučitel mužcze
dc.subjectučitelka ženacze
dc.subjectteacher´s personalityeng
dc.subjectteaching professioneng
dc.subjectmen in eucationeng
dc.subjecta teacher of foreign languageseng
dc.subjectmale teacherseng
dc.subjectfemale teacherseng
dc.titleBecoming a teacher - a male perspectivecze
dc.title.alternativeBecoming a teacher - a male perspectiveeng
dc.title.alternativeStávání se učitelem - z perspektivy mužecze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13714
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis takes a closer look at the aspects that influence the process of becoming a teacher from the perspective of men. The theoretical part focuses first on general factors such as the personality of a teacher and teaching profession. It discusses the importance of a teacher?s personality and its development. Furthermore, it gives a description of the teaching profession, its demands and requirements, and its different phases. Next, it proceeds to a more specific issue which is the position of men in education. Finally, it describes teachers of foreign languages as a specific group of experts. In the practical part five male teachers at different stages of their careers are interviewed. They are asked about specific aspects that influence the process of becoming a teacher. The questions are structured into three parts: becoming a teacher, demands and requirements of the teaching profession, and men in education. At the end of the thesis my own conception of a good teacher is introduced.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam