Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorRanftlová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-19T13:09:34Z
dc.date.available2021-11-19T13:09:34Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3015
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce charakterizuje mladší školní věk, tělesný a emocionální vývoj s ním spojený. Popisuje pojmy výtvarná výchova, rozvoj intelektuálních schopností dítě ve výtvarné výchově, vývoj výtvarného projevu u dětí mladšího školního věku. Vymezuje barvu ve výtvarné výchově, základní barvy a popisuje práci s barvou. Zabývá se dramatickou výchovu, klasifikací jejích metod a uvádí některé z dalších metod dramatické výchovy. Sznamuje s pojmem lekce,s jejím plánováním a uspořádáním. Tato část práce čerpá z odborné literatury a využívá teoretických poznatků o této problematice. Praktická část se zaměřuje na výtvarno-dramatický projekt praktikován s dětmi mladšího školního věku. Klade si za úkol seznámit děti se základními barvami a se vznikem sekundárních barev pomocí hry. Vytváří prostor pro cvičení emaptie ve skupině, pro rozvoj kreativity, komunikace a sebevyjádření dětí.cze
dc.format61 s. (84 532 znaků)
dc.format61 s. (84 532 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectdětský výtvarný projevcze
dc.subjectbarvacze
dc.subjectzákladní barvycze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectmetody dramatické výchovycze
dc.subjectlekce.cze
dc.subjectyoung school age childreneng
dc.subjectart educationeng
dc.subjectchildren´s expressioneng
dc.subjectcoloreng
dc.subjectprimary colorseng
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectdrama methodseng
dc.subjectlessoneng
dc.titleRozvoj dětí mladšího školního věku s využitím výtvarných aktivit s přesahem do dramatické výchovycze
dc.title.alternativeThe Development of young school age children, using art activities with an overlapping to drama educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27136
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part characterizes the young school age children, the physical and emotional development which are connected. It describes these concepts: art lesson, developing intellect or process of thinking in the fine arts field, developing the potential of young school age children´s creative expression. This thesis defines the color in the art lesson, specifies the primary colors and describes how to work with color. It deals with the drama in education, classification of its methods and shows other methods of drama in education. It introduces the concept of a lesson, its planning and organization. This thesis is based on a professional literature and deals with theoretical knowledge about this problem.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam