dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Ranftlová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:09:34Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:09:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3015 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
Teoretická část práce charakterizuje mladší školní věk, tělesný a emocionální vývoj s ním spojený. Popisuje pojmy výtvarná výchova, rozvoj intelektuálních schopností dítě ve výtvarné výchově, vývoj výtvarného projevu u dětí mladšího školního věku. Vymezuje barvu ve výtvarné výchově, základní barvy a popisuje práci s barvou. Zabývá se dramatickou výchovu, klasifikací jejích metod a uvádí některé z dalších metod dramatické výchovy. Sznamuje s pojmem lekce,s jejím plánováním a uspořádáním. Tato část práce čerpá z odborné literatury a využívá teoretických poznatků o této problematice.
Praktická část se zaměřuje na výtvarno-dramatický projekt praktikován s dětmi mladšího školního věku. Klade si za úkol seznámit děti se základními barvami a se vznikem sekundárních barev pomocí hry. Vytváří prostor pro cvičení emaptie ve skupině, pro rozvoj kreativity, komunikace a sebevyjádření dětí. | cze |
dc.format | 61 s. (84 532 znaků) | |
dc.format | 61 s. (84 532 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | dětský výtvarný projev | cze |
dc.subject | barva | cze |
dc.subject | základní barvy | cze |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | metody dramatické výchovy | cze |
dc.subject | lekce. | cze |
dc.subject | young school age children | eng |
dc.subject | art education | eng |
dc.subject | children´s expression | eng |
dc.subject | color | eng |
dc.subject | primary colors | eng |
dc.subject | drama education | eng |
dc.subject | drama methods | eng |
dc.subject | lesson | eng |
dc.title | Rozvoj dětí mladšího školního věku s využitím výtvarných aktivit s přesahem do dramatické výchovy | cze |
dc.title.alternative | The Development of young school age children, using art activities with an overlapping to drama education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 27136 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical.
The theoretical part characterizes the young school age children, the physical and emotional development which are connected. It describes these concepts: art lesson, developing intellect or process of thinking in the fine arts field, developing the potential of young school age children´s creative expression. This thesis defines the color in the art lesson, specifies the primary colors and describes how to work with color. It deals with the drama in education, classification of its methods and shows other methods of drama in education. It introduces the concept of a lesson, its planning and organization. This thesis is based on a professional literature and deals with theoretical knowledge about this problem. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |