Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVyhnálek, Jan
dc.contributor.authorĎurkovičová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:24:23Z
dc.date.available2021-11-19T13:24:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3346
dc.description.abstractPráce se zabývá represivním výchovným systémem a preventivním výchovným systémem, který ve své praxi využíval don Bosco. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, který ze systémů se odráží v chování učitelů vůči žákům. Práce je rozdělena na pět částí, které se shodují s počtem jednotlivých kapitol. První kapitola popisuje vznik preventivního systému. Druhá část popisuje tři základní pilíře preventivního systému. Třetí kapitola objasňuje rozdíly mezi preventivním a represivním systémem. Čtvrtá část se zabývá výchovou, jejími činiteli a prostředky a jak se odráží v obou systémech. Poslední část obsahuje kvantitativní výzkum, kde bylo použito šetření pomocí dotazníků. Cíl tohoto výzkumu se shoduje s výše uvedeným cílem.cze
dc.format52 s.
dc.format52 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpreventivní systémcze
dc.subjectrepresivní systémcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovní činitelécze
dc.subjectvýchovné prostředkycze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectpopisná statystikacze
dc.subjectpreventive systemeng
dc.subjectrepressive systemeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducation officialseng
dc.subjecteducational resourceseng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectdeskriptiv analysiseng
dc.titlePreventivní a represivní systém na základních školáchcze
dc.title.alternativePreventive and repressive system at primery schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40264
dc.description.abstract-translatedThis thesis is about the repressive educational system and preventive educational system which don Bosco used in his practice. The goal of the thesis was to find out what kind of systems is reflected in the behaviour of teachers towards pupils. The thesis is divided into five parts, which coincide with the number of the individual chapters. The first chapter describes the emergence of preventive system. The second part describes the three basic pillars of the preventive system. The third chapter explains the differences between a preventive and a repressive system. The fourth part deals with education, its agents and resources, and as reflected in both systems. The last part contains the quantitative research, where it was used the investigation by questionnaires. The goal of this research is the same as with the above stated goal.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam