Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorBambásková, Diana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:25:31Z
dc.date.available2021-11-19T13:25:31Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3365
dc.description.abstractABSTRAKT BAMBÁSKOVÁ, D. Jak kvalita kultury školy ovlivňuje integraci dítěte s ADHD do školní třídy. České Budějovice 2015. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky. Vedoucí práce doc. PhDr. Ludmila Muchová, Ph.D. Klíčová slova: ADHD, asistent pedagoga, integrace, kultura školy, kultura třídy, školní klima V teoretické části práce jsou popsána východiska a základní definice pojmů, které jsou klíčové pro praktickou část práce, a to konkrétně všeobecné informace o poruše ADHD, terminologii, příčinám výskytu syndromu ADHD, jeho diagnostice, apod. Dále je pozornost věnována vzdělávání žáků se syndromem ADHD, a to jednak obecným zásadám edukace, legislativnímu rámci, ale také i integraci žáků a jejím výhodám a nevýhodám. Zmíněny jsou rovněž oblasti kultury školy a školního klimatu. V praktické části je popsána kazuistika žákyně s diagnostikovaným syndromem ADHD, se kterou autorka bakalářské práce dlouhodobě pracovala. V kazuistice je zaměřena pozornost především na školní vzdělávání a na přístup učitelů k této žákyni. Popsány a zmíněny jsou také metody spojené s výukou a integrací žákyně do školní třídy a možnosti péče. Kazuistika je doplněna o deskriptivní analýzu kultury školy, do níž byla žákyně integrována.cze
dc.format56 s. (13028 znaků).
dc.format56 s. (13028 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectkultura školycze
dc.subjectkultura třídycze
dc.subjectškolní klimacze
dc.subjectADHDeng
dc.subjectteaching assistanteng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectschool cultureeng
dc.subjectculture in the classroomeng
dc.subjectschool climateeng
dc.titleJak kvalita kultury školy ovlivňuje itedragicdítěte a ADHD do školní třídycze
dc.title.alternativeHow the quality of school culture influences the integration of children with ADHD in the classroomeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40301
dc.description.abstract-translatedABSTRACT How the quality of school culture influences the integration of children with ADHD in the classroom Key words: ADHD, teaching assistant, integration, school culture, culture in the classroom, school climate The theoretical part of this thesis describes the basic terms and definitions that are crucial for the practical part of the work, namely general information about syndrome ADHD, terminology, causes of ADHD syndrome, its diagnosis, etc. Afterwards, the attention is paid to the education of students with ADHD syndrome: the general principles of education, legislative framework, but also the integration of pupils and their advantages and disadvantages are mentioned. Forth chapter deals with school culture and school climate and their connections. The practical part describes a case study: the integration of a female pupil, diagnosed with ADHD, who the author of the thesis for a school year 20132014 worked with. The case study paid attention on school education and teachers' attitudes towards the pupil. Methods of teaching and pupil integration into the classroom are described and discussed, mentioned are also care options. The case study is supplemented with a descriptive analysis of the culture of the school to which the pupil was integrated.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam