Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorPeterka, Michal
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:35Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:35Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3520
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza vztahu mezi vybraným podnikem zabývajícím se výrobou nealkoholických nápojů a obchodními řetězci. Průzkum byl realizován za pomoci firmy TYMBARK-MASPEX CZECH s.r.o. , Veselí nad Lužnicí. V první části této práce jsou shrnuty teoretické znalosti o ceně, marketingovém výzkumu a obchodním vyjednávání. V druhé části práce jsou základní údaje o firmě a vlastní výzkum. Zkoumaný soubor činilo 10 největších odběratelů dané firmy. Použitou metodikou bylo dotazníkové šetření a osobní dotazování. Každá otázka je znázorněna graficky a doplněna o krátký komentář. Po výzkumu následuje závěrečná diskuse a návrhy na zlepšení. Firmě doporučuji na základě provedeného výzkumu investovat do reklamy a do zvětšování tržního podílu pro dosažení lepší vyjednávací pozice s obchodními řetězci.cze
dc.format50 s., 2 s. příloh
dc.format50 s., 2 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCenacze
dc.subjectMarketingový výzkumcze
dc.subjectDotazníkcze
dc.subjectVyjednávánícze
dc.subjectPriceeng
dc.subjectMarketing researcheng
dc.subjectBusiness negotiationseng
dc.titleProblematika obchodních řetězců na trhu s nápojicze
dc.title.alternativePROBLEMS OF TRADE CHAINS REGARDING BEVERAGES SALEeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8346
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this dissertation was an analysis of the relationship of the chosen company, which produces non-alcoholic drinks, and retail chains. The survey was conducted by the TYMBARK-MASPEX CZECH s.r.o. , Veselí nad Lužnicí. The first part of the dissertation summarises the theoretical information about price, marketing research, and business negotiations. The second part of this dissertation contains information about the company and information about the research conducted by this company. One of the results of this research is also the list of ten biggest consumers. The chosen methodologies were questionnaires and personal interviews. Each question is illustrated graphically and complemented by a short comment. The research is concluded by a discussion and further improvement suggestions. The suggestions are to invest into advertisements and to enhance market share in order to achieve better negotiation conditions with retail chains.eng
dc.date.accepted2007-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam