Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorChalupská, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:50Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:50Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3539
dc.description.abstractPrvním cílem bylo zmapování trhu cestovních kanceláří v České republice. Poté byla vybrána konkrétní cestovní kancelář a zjištěno, jaké produkty poskytuje, za jakou cenu a komu. Dále bylo zjištěno, jakým způsobem své produkty nabízí a na co láká potenciální zákazníky. Na základě zjištěných trendů v oblasti cestovního ruchu byla navržena zlepšení vedoucí ke zkvalitnění produkce a zvýšení konkurenceschopnosti. Jedním z návrhů zdokonalení bylo umístění více informací o destinacích a fotografií na webové stránky, aby zákazník více věděl, co si vlastně kupuje. Fotografie by bylo dobré přidat i do tištěného katalogu. Aby cestovní kancelář získala širší klientelu, měla by se zaměřit na pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku a začít poskytovat slevy dětem do 15-ti let. A protože populace neustále stárne, obdobou by mohly být pobytové zájezdy pro důchodce s rekreačními aktivitami. Zákazníci se do cestovní kanceláře Prácheň vracejí a proto by bylo dobré jim poskytovat 10%ní slevu na příští zájezd.cze
dc.format55 s., 8 s. obr. příloh
dc.format55 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectzájezdcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectprůvodcecze
dc.subjectkatalogcze
dc.subjecttourist tradeeng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjecttoureng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectguideeng
dc.subjectcatalogueeng
dc.titleAnalýza podmínek podnikání cestovních kancelářícze
dc.title.alternativeANALYSIS OF TRAVEL AGENCY BUSINESSES CONDITIONSeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8428
dc.description.abstract-translatedThe first aim was to define the market of travel agencies in the Czech Republic. Then, one travel agency was chosen and was found, what products are offered, at what price and whom. Next was found, in which way it offers its products and attracts potential customers to buy its products. Following found out trends in tourist trade, some improvement for higher quality of production and higher competitive strength were proposed. One of the improvement proposals was to place more information about destinations and photos on the Internet to consumers have more information about what they buy. Photos should be added to printed catalogs. To have more consumers, travel agency should target the vacation packages in Italy and Croatia and give reductions in price for children up to age 15 years. And because the population becomes much more older, the travel agency could offer vacation packages for pensioners with recreational activities. Customers go back to the travel agency Prácheň and so it would be good to give them 10% reduction in price for the next tour.eng
dc.date.accepted2007-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam