Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorMelenová, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:26Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:26Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36184
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech. V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb. V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy. Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.cze
dc.format49 s. (60 519 znaků).
dc.format49 s. (60 519 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectkamenné obchodycze
dc.subjectonline nákupycze
dc.subjectplatební metodycze
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectshopseng
dc.subjectonline shoppingeng
dc.subjectpayment methodseng
dc.titleUplatnění logistiky v internetovém obchoděcze
dc.title.alternativeApplication of logistics processes in online shopeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36446
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor paper was to evaluate an activity of the company TV Products CZ, Ltd. during a calendar year, assess the advantages and disadvantages of online shopping from the customer's view and compare it with traditional shopping at stores. In the theoretical part, the terms of e-shop and store were explained. This part was also occupied with the e-shopping history and development. Then this part was focused on the payment methods and the level of the customer services. In the practical part, the selected company was introduced at first and then all activities from orders to goods delivery to customers were monitored. It was realized by personal visit to this company. Through this visit the shortcomings were detected and the measures which lead to improvement and customers' satisfaction were created. The company should pay attention to these shortcomings and focus on their removaleng
dc.date.accepted2016-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam