Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorValášková, Linda
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:17Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:17Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36353
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné.cze
dc.format84 s., přílohy 8 s.
dc.format84 s., přílohy 8 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectcíle marketingové komunikacecze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectnástroje podpory prodejecze
dc.subjectcíle podpory prodejecze
dc.subjectcesty podpory prodejecze
dc.subjectvýhody podpory prodejecze
dc.subjectnevýhody podpory prodejecze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketing communication toolseng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectcommunication objectiveseng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectsales promotion toolseng
dc.subjectobjectives of sales promotioneng
dc.subjectadvantages of sales promotioneng
dc.subjectdisadvantages of sales promotioneng
dc.titlePodpora prodeje ve vybrané jednotcecze
dc.title.alternativeSales promotion in a selected uniteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41689
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis discusses sales promotion, its application and effectivity in a particular retail trade. The theoretical part introduces sales promotion in its entirety and for a correct understanding of the issue it situates it into the context of the whole marketing communication. In the practical part of this work are dealt with the introduction of a network of stationary stores McPen and the selected retail trade in Ceske Budejovice. Next, the marketing communication and used sales promotion tools are analysed. The pen and paper interview with the project manager of the company represents the company itself, its involvement in the marketing communication and finally current sales promotion tools and their specific application in the particular retail trade. Their effectivity clarify the results of a hidden observation of customers who shop there. At the end of this work, a couple of suggestions for changes in sales promotion which will be profitable for the selected unit are shown.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam