Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorZoudunová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:18Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:18Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36354
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade a následně navrhnout změny vedoucí ke zlepšení těchto nástrojů. Celá práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část zahrnuje základní vysvětlení pojetí marketingu, marketingové komunikace a samotného fair tradu. V řešení praktické části bakalářské práce bylo využito řízeného hloubkového rozhovoru se zaměstnankyní vybrané firmy a následné analýzy webových stránek, díky které byly zjištěny informace nejen o nástrojích, ale také o nabídce Fairtrade produktů. Na základě výsledků analýz bylo provedeno testování použitelnosti webových stránek a rozbor klíčových slov, z důvodu získání názoru potenciálních zákazníků na jeden z hlavních využívaných nástrojů marketingové komunikace, a to on-line komunikace. V důsledku testování a rozboru slov byla sestavena matice SWOT analýzy, která zobrazila silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. V závěru práce jsou navrženy změny, které vyplynuly z použitých analýz, týkající se dokončení webových stránek společnosti a vytvoření mobilní aplikace, která by znamenala využívání nového nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectFairtrade produktycze
dc.subjectfair tradecze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectFairtrade productseng
dc.subjectfair tradeeng
dc.titleMarketingová komunikace značky Fairtradecze
dc.title.alternativeMarketing communication of Fairtradeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41692
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the way of communication between the concept of fair trade and Fairtrade products on the market in the chosen company. The focus of the work is to reveal previously used marketing communication tools of Fairtrade brand in a selected company and then to propose changes to improve these tools. The work consists of two parts. The theoretical part includes a basic explanation of the concept of marketing, marketing communication and the fair trade itself. In solving the practical part a controlled depth interview with an employee of a selected company was used with a subsequent analysis of the websites, which were used to gain information about the tools as well as the range of Fairtrade products. Based on the results of the analysis was conducted testing of usability of the websites and analysis of the keywords. This led to obtaining the opinion of the potential customers on the quality of on-line communication as it is the main tool used for marketing communication. The results of the testing and analysis of words were used to compile SWOT matrix analysis that shows the strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats. The conclusion suggests changes that resulted from the analyses used. They relate to the completion of the web site of Fairtrade company and creating a mobile application that would mean the use of a new marketing communication tool.eng
dc.date.accepted2016-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam