Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorMachová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:42:17Z
dc.date.available2021-12-09T08:42:17Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36834
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zmapování prostoru prodejní plochy vybrané obchodní jednotky, kterou je Penny Market, s r.o.. Tato obchodní jednotka se nachází v jižních Čechách ve městě Blatná. Dalším cílem je prozkoumání spokojenosti zákazníků s dispozičním řešením této obchodníjednotky.Se space managementem souvisí i problematika category managementu, podpory prodeje, merchandisingu a marketingového výzkumu. Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků. Dotazník je koncipován tak, aby splnil tento záměr. Nový model prostorového řešení této obchodní jednotky vznikl na základě odpovědí a reakcí respondentů a měl by uspokojit představy zákazníků.cze
dc.format46
dc.format46
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspace managementcze
dc.subjectcategory managementcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectlayoutcze
dc.subjectspace managementeng
dc.subjectcategory managementeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjectlayouteng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeThe retail space managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46958
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis is to chart the space management of a selected retail unit, which is Penny Market ltd.This retail unit is located in South Bohemia in the town Blatná. Another aim identifies the customer satisfaction with the store layout. The space management is related to the issue of category management, sales support, merchandising and marketing research . This thesis deals with the most influence of the purchasing decisions of customers. The questionaire is designed to determine this intention. The new model of the store layout of this retail unit is based on the answers and responses of the respondents, and should satisfy the customers. The work also includes a questionnaire as an attachment, a comparison of the current and the new model and the proposed changes.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam