Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorLehovcová, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-09T08:56:13Z
dc.date.available2021-12-09T08:56:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37185
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problematiku agresivního chování u dětí v předškolním věku. Je zaměřena na posílení prosociálního chování hraním maňáskového divadla v MŠ. Hlavním cílem práce je na konkrétních případech ukázat a zjistit, jak metaforické předvedení různých druhů a způsobů chování může být skrze maňáskové divadlo s následnou reflexí ideálním vzdělávacím i výchovným nástrojem při rozvoji a posilování sociálních vztahů v MŠ. V teoretické části se zaměřuji na vymezení základních pojmů jako exprese, reflexe, prosociální chování, sociální chování, předškolní dítě, roli učitele. Ve výzkumné části, v rámci kvalitativního výzkumu, jsou realizovány případové studie, které jsou naplněny daty získané zúčastněným dlouhodobým pozorováním autorky práce.cze
dc.format52 s. (71 158 znaků).
dc.format52 s. (71 158 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: Dítěcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectmaňáskové divadlocze
dc.subjectprosociální chovánícze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectKeywords: Childeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpuppet theatreeng
dc.subjectprosocial behavioureng
dc.subjectagresivityeng
dc.titlePoužití maňáskového divadla v MŠ pro rozvoj prosociálního chovánícze
dc.title.alternativeTHE USE OF HAND-PUPPET THEATER IN THE KINDERGARTEN FOR DEVELOPMENT OF PROSOCIAL BEHAVIOReng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41916
dc.description.abstract-translatedThe thesis solves problems of aggressive behavior in children of preschool age. It is aimed at strengthening social behavior by playing puppet theater in kindergarten. The main goal is to show the concrete examples and see how metaphoric demonstration of different types and modes of behavior may be through a puppet theater with their reflections perfect training and educational tool for developing and strengthening social relations in kindergarten. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts such as expression, reflection, prosocial behavior, social behavior, preschool child, the role of teacher. The research part, in qualitative research, case studies are carried out, which are populated with data obtained by participating long-term observation of the author's workeng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamohýl, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam