Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorKřížková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-09T08:58:43Z
dc.date.available2021-12-09T08:58:43Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37353
dc.description.abstractPráce se zabývá rozvojem čtenářských dovedností u dětí mladšího školního věku. Teoretická část popisuje základní pojmy čtenářské gramotnosti, jako jsou čtení, četba nebo čtenářství. Nalézá se zde základní popis specifických poruch učení, jejich vývoj a původ. Poté se zaměřuje na dyslexii a její diagnostiku, která začíná v běžné třídě a postupuje na odborné pracoviště. Práce obsahuje také metody, postupy, aplikace a hry vhodné k nápravě a zlepšení čtenářských dovedností. Praktická část se zabývá rozvojem čtenářských dovedností a motivací ke čtení na Základní škole Pohůrecká v Českých Budějovicích. Součástí praktické části je kazuistika žáka druhé třídy s podezřením na dyslexii a rozhovor s jeho třídní učitelkou.cze
dc.format47s.(71 813 znaků),příl. xi s.
dc.format47s.(71 813 znaků),příl. xi s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectnápravacze
dc.subjectčtenícze
dc.subjectkompenzační pomůckycze
dc.subjectspecific disorders of learningeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectre-educationeng
dc.subjectimprovementeng
dc.subjectreadingeng
dc.subjectcompensatory toolseng
dc.titleRozvoj čtenářské gramotnosti u dětí mladšího školního věku s dyslexií či podezřením na dyslexii (ZŠ Pohůrecká)cze
dc.title.alternativeEvolution of Reading Literacy among Early Age School Children with Dyslexia or Suspected Dyslexia (Elementary school Pohůrecká)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48556
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with evolution of reading skills among the early age school children. The theoretical part describes basic conceptions of reading literacy such as reading, reading material, reading as a hobby. It contains a basic description of specific learning disorders, their evolution and origin. Then it focuses on dyslexia and its diagnostics which begins in a common class and continues to a vocational training. The thesis also contains methods, techniques, applications and games suitable for reading skills compensation and improvement. The practical part deals with reading skills evolution and with motivation for reading at Pohůrecký Primary School in České Budějovice. The practical part contains a casuistry of a second form pupil diagnosed with suspected dyslexia, and an interview with his class teacher.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeEhrlichová, Magdalena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam