Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušek, Radim
dc.contributor.authorHronová, Lenka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:37Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:37Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37580
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.cze
dc.format72 s. (97 922 znaků)
dc.format72 s. (97 922 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectinternetová reklamacze
dc.subjectonline komunikacecze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectweb pageseng
dc.subjectinternet advertisementeng
dc.subjectonline communicationeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.titleOnline marketing vybraného subjektucze
dc.title.alternativeOnline marketing of a chosen organisationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50155
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on usage of online marketing in the language school CC School of languages. The aim of this work is to analyze and evaluate current state of online marketing in a chosen organisation and design a plan of online marketing for the next period. Whole thesis is divided into three parts. In the first part, all the important terms related to marketing and online marketing are explained. Practical part is mainly focused on the web page of the company and its social networks. Web page research was performed using questionnaire survey and Google Analytics tool. Social network Facebook was analyzed based on the data from Page Insights tool. The Facebook advertisement was analyzed using Facebook Ads manager. Next part of the thesis deals with YouTube server. In this case, the data was collected using the YouTube Analytics tool. Furthermore, all the costs of online marketing of this company are declared in the practical part. Based on the acquired results from previous analysis, possible adjustments and new tools for better functioning of online marketing were designed.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam