Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorČerná, Kateřina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:38Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:38Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37581
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl zhodnocen pomocí analýz specializujících se na vnější a vnitřní prostředí podniku. V praktické části byly provedeny analýzy stavu podniku. Mezi vybrané analýzy patří například STEP analýza, SWOT analýza, SPACE matice či dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření bylo poskytnuto zákazníkům podniku, kteří hodnotili svou spokojenost s poskytovanými službami. Na základně provedených analýz byly vytvořeny návrhy, které by v budoucnu měly poskytování služeb zdokonalit. Návrhů nebylo moc, jelikož z provedených analýz je patrné, že pozice podniku na trhu je velice silná a zákazníci jsou s nabídkou služeb zcela spokojeni. Proto je podniku doporučeno se stále orientovat na své zákazníky, zachovat si status "rodinného podniku s výjimečnou atmosférou" a poskytovat kvalitní služby tak, jako tomu bylo doposud.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízenícze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpodnikcze
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectmanagameneteng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectbusiness planeng
dc.titleŘízení služeb ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeThe Management of Services in a Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50161
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to examine the degree of customer satisfaction with Kenast, s.r.o. The company focuses on school and office equipment. The company was evaluat through analyses specializing in external and internal environments. In the practical part analyses of the state of the company were carried out. Selected analysis include, for example, STEP analysis, SWOT analysis, SPACE matrix, or questionnaire survey. The questionnaire survey was provid to 100 business customers who rated their satisfaction with the services. On the basis of the analysis carried out, proposals were made to improve the service in the future. The proposals were not very much because the analysis made show that the position of the company on the market is very strong and the customers are fully satisfied with the offer of services. Therefore, it is recommended to the company to remain focused on its customers, maintain the status of "family business with exceptional atmosphere" and provide high quality services as it has been so far.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam