Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorČeloudová, Ludmila
dc.date.accessioned2021-11-22T11:53:10Z
dc.date.available2021-11-22T11:53:10Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-09-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3849
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů. Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů. Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici. Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.cze
dc.format50 s., 6 s. obr. příloh.
dc.format50 s., 6 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingové nástrojecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectmarketingový mix.cze
dc.subjectMarketing toolseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectretaileng
dc.subjectcustomer.eng
dc.titleVyužití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektucze
dc.title.alternativeUsing of Marketing Tools in Chosen Retail Subjecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8872
dc.description.abstract-translatedThe main task of my bachelor’s thesis has been to make an analysis of marketing tools in a chosen retail. And suggest any improvements based on obtained information. Required information has been gained in Quelle clothing retail, which is located in Jemnice town. The second task of this bachelor’s thesis has been an analysis of utilization of marketing tools state in fifty retail subjects. I’ve carried out this analysis by interviews in Jemnice town and its surroundings. I’ve processed results into coding format from which the graphs, has been created.eng
dc.date.accepted2008-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam