Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠulista, Marek
dc.contributor.authorVogeltanz, Tomáš
dc.date.accessioned2023-03-07T08:44:55Z
dc.date.available2023-03-07T08:44:55Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39765
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen s tím, co to internetový marketing je, v čem spočívají jeho výhody a jaké jsou nejčastější formy propagace na internetu. V práci jsou vysvětleny nástroje a metriky, které internetový marketing využívá a které se v internetovém prostředí vyskytují. Praktická část se bude hlouběji zabývat problematikou kampaní na sociálních sítí, blíže pak na Facebooku. V této části bude popsán celý proces konkrétní kampaně, který je založen na reálných datech, získaných z vedení Facebookové kampaně. Postupně budou nastíněny procesy stanovování úvodní strategie a následně spuštění a řízení pilotní a hlavní kampaně. Cílem práce bude vytvoření a následná evaluace náborové kampaně pomocí sociálních sítě Facebook.cze
dc.format41 stran
dc.format41 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectnáborcze
dc.subjectkampaňcze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectrecruitmenteng
dc.subjectcampaigneng
dc.subjectFacebookeng
dc.titleInternetový marketing a formy propagace na internetucze
dc.title.alternativeOn-line marketing and forms of promotion on the Interneteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50654
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis "Internet marketing and forms of promotion on the Internet" is to introduce internet marketing and to explain selected elements of internet marketing. The reader of this bachelor thesis will be acquainted with what on-line marketing is, what its advantages are and what are the most common forms of advertising on the Internet. The work explains the tools and metrics that on-line marketing uses and which occur in the Internet environment. The practical part deals deeper with the issue of social networking campaigns, more specifically on Facebook. This section describes the entire process of a specific campaign that is based on real-world data collected from the Facebook campaign. The work gradually outlines the initial strategy followed by launching and managing the pilot and main campaign. The aim of the thesis is to create and evaluate a recruitment campaign via Facebook social network.eng
dc.date.accepted2019-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam