Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorVogeltanz, Jiří
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:06Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:06Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39792
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s rizikovými e-shopy a následně vytvořit návod, jak se těmto e-shopům vyhnout. Tato bakalářská práce popisuje pojem ochrany spotřebitele. Tato práce pomáhá zjistit, jak řešit spory s e-shopy a na jaké organizace se spotřebitelé mohou obrátit. Byl vytvořen dotazník, který se zabývá touto problematikou. Dotazník obsahuje dvacet osm otázek, které jsou zaměřeny na to, jak jsou spotřebitelé spokojeni s nákupy v e-shopech, zda se setkali s některými nákupními problémy, a pokud ano, jak vyřešili problém, zda spotřebitelé mají nějaké zkušenosti s nekalými obchodními praktikami a kolik věnují pozornosti všeobecným obchodním podmínkám. Všechny získané informace z dotazníku byly zpracovány a nakonec vyhodnoceny.cze
dc.format61 s. (86 082 znaků)
dc.format61 s. (86 082 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnekalé obchodní praktikycze
dc.subjectvšeobecné obchodní podmínkycze
dc.subjectunfair business practiceseng
dc.subjectgeneral terms and conditionseng
dc.titleRizikové e-shopy a ochrana spotřebitelecze
dc.title.alternativeRisky e-shops and consumer protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53340
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to find out what experience consumers have with risky e-shops and then to create instructions on how to avoid these e-shops. This bachelor thesis describes the concept of consumer protection. This work helps to find out how to resolve disputes with e-shops as well as what organizations consumer can turn to. A questionnaire which is dealing with the issue was created. The questionnaire contains twenty-eight questions, which are focused on how consumers are happy with shopping in e-shops, whether they have encountered some shopping problems and, if so, how they solved the problem, whether consumers have some experience with unfair business practices and how much they pay attention to general terms and conditions. All collected information from the questionnaire were processed and eventually evaluated.eng
dc.date.accepted2019-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam