Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorMichnová, Veronika
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:16Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:16Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39818
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjištění názoru na poskytované služby a vnímání těchto služeb zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Tato práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti obchodu, a to maloobchod a velkoobchod, dále v oblasti služeb, a to hlavně jejich vlastnosti, druhy a služby poskytované v obchodě. Poslední část rešerše je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části je definován cíl práce, výzkumná otázka a metodika práce. Dále zahrnuje vlastní práci, tedy popis vybrané obchodní jednotky. Pro praktickou část byla vybrána společnost Makro Cash & Carry v Českých Budějovicích. V rámci praktické části se může čtenář dozvědět o této společnosti a o službách, které v obchodě nabízí. Dále v dotazníkovém šetření a v jeho výsledcích čtenář získá informace o zákaznících, jak jsou spokojeni s jednotlivými službami v Makro Cash & Carry. Z výsledků dotazníkového šetření jsou dále stanoveny návrhy na zlepšení.cze
dc.format66 s. (92 237 znaků)
dc.format66 s. (92 237 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectposkytované službycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectshopeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectprovided serviceseng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcustomer opinionseng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleSlužby poskytované zákazníkům v obchoděcze
dc.title.alternativeServices provided to costumers in the shopeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53471
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concentrated on how people perceive services provided in shops. It explores customer opinions and their satisfaction with individual services. The bachelor thesis has two parts. The first, theoretical, part describes shops, retail and wholesale, services, services in shops, marketing research, questionnaire survey. In the practical part is the aim of thesis, research question and methodology. Makro Cash & Carry was chosen for the practical part. In the practical part, the reader can learn about the company and about the services provided in Makro Cash & Carry. Information was collected by means of questionnaire survey. The results of the questionnaire survey include information about customer satisfaction with services in Makro Cash and Carry. Finally, there are suggestions for improvement.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam