Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPech, Martin
dc.contributor.authorMarek, Dušan
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:18Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:18Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39824
dc.description.abstractBakalářská práce "SWOT analýza a strategie podniku" popisuje a zkoumá jednotlivé prvky obchodního modelu podniku XY. Cílem celé této práce je na základě získaných poznatků stanovit strategii na zlepšení současného stavu podniku. Firma XY je maloobchodní jednotkou převážně se specializující na prodej kávy a vína. Ke zkoumání vnějšího prostředí posloužilo několik analýz. Porterova analýza pěti sil analyzuje vyjednávací sílu dodavatelů a odběratelů, sílu stávajících konkurentů, hrozbu vstupu nových konkurentů a hrozbu substitučních výrobků. PESTE analýza studuje vnější vlivy působící na podnik jako jsou sociálně-kulturní, technicko-technologické, ekonomické a politicko-legislativní. Vnitřní prostředí detailně popisuje Business model a finanční analýza. Tyto analýzy následně doplňují SWOT analýzu, která zkoumá silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze SWOT analýzy byly generovány nové návrhy a doporučení pro rozvoj strategického rozhodování ve společnosti XY.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectObchodní modelcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectPoterův model pěti silcze
dc.subjectBusiness modeeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectPorter's Five Forceseng
dc.titleSWOT analýza a strategie podnikucze
dc.title.alternativeSWOT analysis and business strategyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53532
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis called "SWOT Analysis and Company Strategy" describes and examines individual elements of XY's business model and also describes how this business model has changed over time. The aim of the paper is to define a strategy for improving the current state of the company based on the acquired knowledge. XY is a retailer specializing in the sale of coffee and wine. The thesis also deals with the blue ocean strategy. For example, using the tools from this concept, a value curve and the coordinate grid "eliminate - reduce - raise - create" were prepared. Several analyses served to explore the marketing space. Porter's five forces analysis was used for the micro environment and the STEP analysis was used for the macro environment. These analyses subsequently complement the SWOT analysis that studies strengths and weaknesses, opportunities and threats. A SWOT matrix was created from the SWOT analysis and alternative strategies were generated.eng
dc.date.accepted2019-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam