Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorPetr, Jindřich
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:20Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:20Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39827
dc.description.abstractPředkládaná práce analyzuje v podobě literární rešerše současnou situaci na straně nabídky a poptávky v oblasti agroturismu v České republice a přibližuje jeho aktuální trendy. Poptávka je dále zkoumána především s ohledem na zvolenou destinaci - město Hluboká nad Vltavou, a to zejména na základě výsledků kvantitativního marketingového výzkumu provedeného v roce 2018 v Hluboké nad Vltavou. V tomto rámci práce předkládá persony reprezentující potenciální perspektivní cílové skupiny zákazníků. Dále je provedeno studium vnějšího prostředí plánovaného podniku metodou PEST analýzy. Hlavní část práce tvoří podnikatelský plán farmy poskytující služby agroturismu v Purkarci, který je zpracován především pro zhodnocení ziskovosti záměru a pro identifikaci podstatných aspektů jeho realizace. Podnikatelský plán může také případně orientačně sloužit pro rozhodovací řízení investora o vstupu do základního kapitálu plánované společnosti. Podnikatelský plán obsahuje návrh marketingové strategie a bližší specifikaci nabízených produktů a služeb. Podpůrně je v podnikatelském plánu provedena analýza konkurence. Realizační projektový plán a finanční plán vytváří podklad pro zhodnocení rentability podnikatelského záměru metodou čisté současné hodnoty pro předpokládanou ekonomickou životnost projektu ve výši 20 let. Doprovodně je využito metody SWOT analýzy k určení předpokladů úspěšnosti projektu a identifikaci potenciálních rizik.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectagroturismuscze
dc.subjectanalýza vnějšího prostředícze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmetoda čisté současné hodnotycze
dc.subjectpersonycze
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectvenkovský cestovní ruchcze
dc.subjectagritourismeng
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectexternal environment analysiseng
dc.subjectmarket surveyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectnet present value methodeng
dc.subjectpersonaseng
dc.subjectrural tourismeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titlePodnikatelský záměr v agroturismucze
dc.title.alternativeBusiness Plan in Agritourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53552
dc.description.abstract-translatedAgritourism represents a suitable form of diversification for the farmers in rural areas. The aim of this thesis is to create a business plan for farm providing services related to agritourism in Hluboká nad Vltavou. Therefore, the thesis analyses the external environment of the planned company on the PEST framework and discerns possible threats and opportunities of the project on the SWOT analysis framework. The offer of services and products of the planned farm is based on the results of the quantitative market survey conducted in Hluboká nad Vltavou in 2018 reflected in four suggested target groups of customers and the study of the offers of rival companies in region. The rentability of the project is financially evaluated by the net present value method.eng
dc.date.accepted2019-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam