Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKopová, Alena
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:32Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:32Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39850
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá podstatou tvorby marketingového mixu. Hlavním cílem práce je zhodnocení tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě a případně navrhnout jiné možnosti řešení. Praktická část práce vychází z literární rešerše, která zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a převážně marketingového mixu. Marketingový mix je soubor nástrojů, kterými jsou produkt, cena, umístění a propagace, s jejichž pomocí dosahuje firma svých cílů. Základní podstatou marketingového mixu je zajištění souladu mezi přáním a potřebami potenciálních zákazníků, a nabízeným zbožím. Praktická část obsahuje základní charakteristiku vybrané firmy, která se řadí mezi největší české dodavatele investičních projektů a servisních služeb v oblasti řízení technologických procesů a systémů elektro napájení. Poté jsou zanalyzovány jednotlivé prvky marketingového mixu a jejich tvorba ve firmě, které jsou následně zhodnoceny. Nakonec jsou uvedeny možné návrhy na zlepšení současné situace.cze
dc.format77
dc.format77
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectmístocze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.titlePodstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeThe essence of creating marketing mix in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53829
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the essence of creating a marketing mix. The main aim of the thesis is to evaluate the creation of marketing mix in the selected company and to propose other solutions. The practical part of the work is based on a literature search, which includes theoretical knowledge of marketing and mainly marketing mix. A marketing mix is a set of tools that are product, price, place and promotion which help a company achieve its aims. The essence of marketing mix is to ensure consistency between the needs and wants of potential customers and the offered goods. The practical part contains the basic characteristics of the selected company, which belongs among the largest Czech suppliers of capital projects and maintenance services in the field of technological process control systems and power supply systems. After that are analyzed the individual elements of the marketing mix and their creation in the company, which are subsequently evaluated. Finally, there are possible suggestions for improving the current situation.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam