Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorKrejčířová, Dominika
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:11Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:11Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39894
dc.description.abstractV literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém mixu, představen bude i způsob plánování. V závěru přehledu budou popsány cíle marketingové komunikace a vyzdvihnuta bude i důležitost stanovení cílových skupin. V praktické části práce bude sledovaný podnik představen, bude popsána jeho činnost, poslání, současný positioning a konkrétní služby, které nabízí. Poté bude na základě analýzy používaných nástrojů, ale i z hloubkových rozhovorů a pozorování nastíněno, jak funguje marketingová komunikace vybraného podniku nyní. Následně budou definovány cílové skupiny a navrženy změny a doporučení, která se budou týkat především analyzovaných nástrojů. V úplném závěru praktické části bude navržen vlastní plán aktivit do následujícího roku, který by měl přispět ke zviditelnění sledovaného podniku u stanovených cílových skupin a ke změně vnímání a důležitosti podniku v regionu.cze
dc.format85 s. (126 593 znaků)
dc.format85 s. (126 593 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcílové skupinycze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodniková identitacze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectonline komunikacecze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecttarget groupseng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectcorporate identityeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectsponsorshipeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectonline communicationeng
dc.subjectplanningeng
dc.titleMarketingová komunikace ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeMarketing Communication in a chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50131
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis called Marketing Communication in a chosen company aims to analyse used marketing communication tools in the selected company and propose changes and recommendations based on the acquired knowledge and results. According to them, the company's target groups of marketing communication will be set and the overall plan of activities for the year 2020 will be compiled in the practical part.eng
dc.date.accepted2019-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam