• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (510.8Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.9Kb)
    Posudek oponenta práce (165.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (302.8Kb)
    Datum
    2008
    Autor
    Mareš, Petr
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Téma této diplomové práce bylo: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. Výzkum jsem vypracovával pro supermarket Albert. Cílem mé práce bylo zjistit, jak otevření obchodně dopravního centra ''Mercury centrum'' ovlivnilo nákupní rozhodování a chování zákazníků vzhledem k supermarketu Albert a popřípadě navrhnout řešení. V teoretické části své práce jsem se snažil podrobně rozebrat proces marketingového výzkumu. Snažil jsem se podrobně rozebrat jednotlivé kroky a podle těchto teoretických pravidel jsem postupoval i při vypracovávání praktické části této práce. Dále jsem se zabýval problematikou nákupního chování a rozhodování spotřebitelů. V praktické části této práce jsem za pomoci marketingového výzkumu zkoumal nákupní chování a rozhodování současných i potenciálních zákazníků supermarketu Albert. Pro získání potřebných informací jsem si vybral osobní způsob dotazování, neboť je ze všech metod dotazování nejvšestrannější. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně zastavení lidé, kteří se pohybovali po Lannově třídě. K vyhodnocení získaných dat jsem použil počítačové programy Microsoft Excel a Statistica 6.0. Po vyhodnocení získaných dat jsem se pokusil navrhnout některá řešení, která by mohla vést k opětovnému zvýšení tržeb tohoto supermarketu. Především jsem navrhoval kroky, které by měly přimět současné zákazníky k častějším a větším nákupům. Dále si také myslím, že by se supermarket Albert měl snažit přilákat nové zákazníky, především z řad studentů Pedagogické fakulty.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4048
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV