Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorČermák, Jiří
dc.date.accessioned2021-11-22T11:56:14Z
dc.date.available2021-11-22T11:56:14Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4059
dc.description.abstractCílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení resp. zvýšení konkurenceschopnosti nabídky této firmy. Společnost, kde bude tato práce realizována, je firma MK Profi kachlová kamna, s. r. o.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectimplementacecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarketing analysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectimplementationeng
dc.titleMarketingová strategie zvolené firmycze
dc.title.alternativeMarketing strategy of a chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9134
dc.description.abstract-translatedThe aim of this master thesis is a proposal of new marketing strategy in a chosen company. Necessary theoretical background and the process of implementation of the strategy in the field of marketing and marketing analysis are characterized in the introductory parts of the thesis. The research conducted in the application part was done in the MK Profi, s. r. o. The description of marketing process and possible ways of finding a new strategy are the main aims in this part. The conclusion of the thesis is finding the most suitable marketing strategy and its implementation in the chosen company.eng
dc.date.accepted2008-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU a rozvoj venkovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam