Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlufová, Renata
dc.contributor.authorKoňaříková, Zita
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:13Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:13Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41912
dc.description.abstractSpokojenost účastníka cestovního ruchu v dané destinaci je pro jeho možný návrat do lokality a jeho následné reference klíčová. Vychází z mnoha aspektů pobytu a často stačí nespokojenost s jedním z nich, aby návštěvník viděl destinaci v úplně jiném světle. Tato bakalářská práce zkoumá, jak návštěvníci vnímají kvalitu a kvantitu primární a sekundární nabídky v Jihočeském kraji, konkrétně v turistické oblasti Šumavsko, a zároveň činitele, které ovlivňují či přímo determinují jejich spokojenost. Vzhledem k popularitě a také možnostem a nabídce cestovního ruchu bylo sledováno a analyzováno množství aspektů, klíčových pro posílení, zachování, či obnovení konkurenceschopnosti destinace cestovního ruchu. Pro nedostatky regionu bránící mu v rozvoji cestovního ruchu jsou v závěru bakalářské práce navržena opatření pro jejich odstranění.cze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspokojenost účastníka cestovního ruchucze
dc.subjectčinitele ovlivňující spokojenost účastníků cestovního ruchucze
dc.subjectprimární a sekundární nabídkacze
dc.subjectkonkurenceschopnost regionucze
dc.subjectturistická oblast Šumavskocze
dc.subjecttourist satisfactioneng
dc.subjectfactors influencing tourist satisfactioneng
dc.subjectprimary and secondary tourism offereng
dc.subjectcompetitiveness of the regioneng
dc.subjecttourism region of Šumavskoeng
dc.titleSpokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Šumavsko)cze
dc.title.alternativeVisitors' Satisfaction in South Bohemia (tourism region of Šumavsko)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57630
dc.description.abstract-translatedTourist's satisfaction in a particular destination is crucial for his possible return to the locality and subsequent references. It is based on many aspects of the stay and often dissatisfaction with one of them is enough to see the destination in a completely different light. This thesis clarifies, how do the visitors of South Bohemia, specifically of the tourism region of Šumavsko, perceive the quantity and quality of primary and secondary tourism offer in the destination as well as factors that influence or directly determine their satisfaction. Given the popularity of tourism, its possibilities, and supply, several aspects crucial for strengthening, maintaining or restoring the competitiveness of the destination were observed and analysed. In conclusion, the thesis provides a solution for the elimination of shortcomings preventing the region from developing tourism.eng
dc.date.accepted2020-07-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam