Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorDvořáková, Jaroslava
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:33Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:33Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41932
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku - společnosti McDonald's, která má největší síť restaurací v České republice a neustále roste. V roce 2019 byla otevřena 100. restaurace. Hodnoty této společnosti jsou kvalita surovin, čistota restaurací, rychlý servis a přiměřená cena za kvalitní produkty. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, které proběhlo v restauraci Mc Omnia. Dotazník se zaměřuje na prvky komunikačního mixu, které společnost používá ve svých restauracích. Mezi prvky komunikačního mixu patří reklama, podpora prodeje, public relations a osobní prodej. Nejdříve byl proveden pilotní výzkum, díky kterému byly zjištěny nedostatky dotazníku. Poté bylo zahájeno dotazníkové šetření. Dotazník vyplnilo 108 hostů restaurace v papírové podobě. Hosté restaurace odpovídali na otázky, které vycházely ze stanovených výzkumných otázek. Data byla zpracována v MS Excel. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti McDonald's. Na základě těchto zjištění byly sepsány návrhy, které by mohly zlepšit marketingovou komunikaci této společnosti.cze
dc.format56 s. (12 368 znaků)
dc.format56 s. (12 368 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectzhodnocenícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectevaluationeng
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing Communication of a Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59204
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the marketing communication of McDonald's, which has the largest network of restaurants in our country, and it is constantly growing. The values of this company are the quality of raw materials, cleanliness of restaurants, fast service and reasonable price for a quality product. The practical part is based on a questionnaire survey, which took place in the Mc Omnia restaurant. The questionnaire focuses on the elements of the communication mix used by the company in its restaurants. Communication mix elements include advertising, sales promotion, public relations and personal selling. Pilot research was carried out first to identify weaknesses. Then a questionnaire survey was launched. The questionnaire was filled in by 108 guests (58 women and 50 men) of the restaurant in paper form. The guests of the restaurant answered questions that were based on research questions (why do they visit McDonald's, how they evaluate McDonald's ads, whether their ads encourage them to visit their restaurant, and how satisfied they were with the service). The data were processed in MS Excel. The thesis aims to evaluate the current state of marketing communication in the restaurant. Based on the findings, suggestions have been made that could improve McDonald's marketing communications.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam