Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKříha, Jan
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:48Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:48Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41948
dc.description.abstractÚkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej, přímý marketing a sponzoring. Dále v této části budou představeny nové technologie v marketingové komunikaci malých podniků. Praktická část vychází z teoretických poznatků a je zde pomocí vlastního pozorování prováděna analýza specifik marketingové komunikace v kavárně Kousek a v další části je navržena změna v komunikaci, která by vybranému podniku mohla pomoci lépe komunikovat s okolím.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmalý podnikcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectevent marketingcze
dc.subjectsmall businesseseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectsales promotionseng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsponsorshipeng
dc.subjectevent marketingeng
dc.titleSpecifika marketingové komunikace malých podnikůcze
dc.title.alternativeSpecifics of marketing communication of small businesseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62132
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor thesis is to propose communication changes of selected company based on the analysis of specifics of marketing communication of small businesses. The theoretical part defines small businesses, describes the advantages and disadvantages of this type of business and possibilities of support in the Czech Republic. It also deals with individual tools that are used in marketing communication. These tools include advertising, sales promotion, event marketing, public relations, personal sales, direct marketing and sponsorship. Attention is also paid to new technologies of marketing communication of small businesses. The practical part is based on theoretical knowledge and an analysis of the specifics of marketing communication is done by observing the cafe called Kousek. The next part proposes a change in communication that will help the selected company to better communicate with the environment.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam