Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorPospíšilová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:17:16Z
dc.date.available2021-11-22T12:17:16Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4244
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce bylo Vybrané problémy ochrany spotřebitele. Vybrala jsem si elektronický obchod. V teoretické části mé práce jsem psala o důležitých pojmem ochrany spotřebitele, například ochrana spotřebitele, spotřebitel, práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele, reklamace, marketingový výzkum, zákony ochrany spotřebitele v České republice a Evropské unii, elektronický obchod, elektronická komerce, státní instituce ochrany spotřebitele, státní dozorové orgány, občanské spotřebitelské organizace, elektronické smlouvy apod. V praktické části mé práce jsem udělala marketingový výzkum. Dotazník měl celkem 21 otázek. Otázky jsem rozdělila do 3 okruhů: sociometrické otázky tzv.třídící, obecné otázky na ochrany spotřebitele a otázky na elektronický obchod. Dále jsem zhodnotila výsledky marketingového výzkumu a prezentovala jsem je pomocí tabulek a grafů. Z analýzy dat vyplynulo: dotazovaní mají velmi dobré znalosti o ochraně spotřebitele. Spotřebitelé vědí, kde najít informace a jaké prostředky ochranu spotřebitele zajišťují. Málo z nich využilo služby spotřebitelských organizací. Jsem toho názoru, že větší mediální publicita a přísun informací by byly dobrým krokem.cze
dc.format54 s., 22 s. obr. příloh.
dc.format54 s., 22 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectpráva a povinnosti prodávajícíhocze
dc.subjectpráva a povinnosti spotřebitelecze
dc.subjectreklamacecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectzákony upravující ochranu spotřebitelecze
dc.subjectelektronický obchodcze
dc.subjectelektronická komercecze
dc.subjectstátní instituce ochrany spotřebitelecze
dc.subjectstátní dozorové orgánycze
dc.subjectobčanské spotřebitelské organizacecze
dc.subjectelektronické smlouvycze
dc.subjectdistanční smlouvycze
dc.subjectconsumer protectionseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectdiscretions and duties of sellereng
dc.subjectdiscretions and duties of consumereng
dc.subjectreclamationeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectlaws of consumer protectioneng
dc.subjectelectronic businesseng
dc.subjectelectronic commerceeng
dc.subjectstate institutions of consumer protectioneng
dc.subjectstate supervisory authoritieseng
dc.subjectcivil consumer´s institutionseng
dc.subjectelectronic contractseng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeChosen problems of consumer protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11992
dc.description.abstract-translatedTheme of my bachelor´r work was Chosen problems of consumers protection. I chose consumer protection in electronic business. I wrote about important definitions of consumer protection in theoretical part of my work, for example consumer protections, consumer, discretions and duties of seller and of consumer, reclamation, marketing research, laws of consumer protection in Czech Republic and in European Union, electronic business, electronic commerce, state institutions of consumer protection, state supervisory authorities, civil consumer´s institutions, electronic contracts etc. I made marketing research in practical part of my work. Checklist had sum of 21 questions. I served out questions in three parts: categorizing questions, universal questions about consumer protection and questions about electronic business. Next, I valorized outcomes of marketing research and I presented them with the aid tables and graphs. From data analysis it emerged: interviewees had very good knowledge about consumer protections. Consumers knew where informations and which instruments cater to consumer protections find. Few of them used services of consumer´s institutions. I think good step would be: bigger medial publicity and supply of information.eng
dc.date.accepted2009-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam