Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlažek Iňová, Veronika
dc.contributor.authorLibová, Brigita
dc.date.accessioned2024-03-12T08:43:07Z
dc.date.available2024-03-12T08:43:07Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43040
dc.description.abstractPráce je zaměřena na didaktickou metodu "Interakce soustředěná na téma" Ruth Cohnové a její uplatnění ve výuce v družině u dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se volného času, výchovy, dále pak je cha-rakterizován mladší školní věk a jeho vývojové fáze. Další podkapitoly jsou věnovány socializaci a skupinám, které se na socializaci dětí mladšího školního věku podílejí. Po-slední kapitola charakterizuje samotnou metodu Interakce soustředěná na téma, její za-kladatelku a východiska, z kterých tato metoda vzešla. Cílem práce je zjistit, zda lze tuto metodu využít při výuce ve školní družině, v rámci představení určitého konkrétního cíle. Dále byly zjišťovány klady a zápory této metody u dětí mladšího školního věku.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInterakce soustředěná na témacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectdružina.cze
dc.subjectTheme-centered Interactioneng
dc.subjectTCIeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectedu?cationeng
dc.subjectschool club.eng
dc.titleMetoda Interakce soustředěná na téma Ruth Cohnové jako způsob práce ve školní družiněcze
dc.title.alternativeThe concept of Theme-centered Interaction by Ruth Cohn as the method of work in school clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59007
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the didactic method "Theme-Centred Interaction" by Ruth Cohn and its application to the teaching of children of the younger school age in school clubs. The theoretical part explains basic terms relating to the leisure time and education, it also characterizes the younger school age and its development phases. Further chapters deal with the socialization and groups taking part in the socialisation of the children of the younger school age. The last chapter characterizes the concept of the Theme-Cen?tred Interaction itself, its creator, and the basis and fundamentals of this method. The work should answer the question whether the TCI can be applied during tea-ching in school clubs when introducing a specific goal. The work also looks into advantages and disadvantages of this concept when applied to children of the younger school age.eng
dc.date.accepted2020-06-24
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavel, Tomáš Cyril


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam