dc.contributor.advisor | Blažek Iňová, Veronika | |
dc.contributor.author | Libová, Brigita | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:43:07Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:43:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43040 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na didaktickou metodu "Interakce soustředěná na téma" Ruth Cohnové a její uplatnění ve výuce v družině u dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se volného času, výchovy, dále pak je cha-rakterizován mladší školní věk a jeho vývojové fáze. Další podkapitoly jsou věnovány socializaci a skupinám, které se na socializaci dětí mladšího školního věku podílejí. Po-slední kapitola charakterizuje samotnou metodu Interakce soustředěná na téma, její za-kladatelku a východiska, z kterých tato metoda vzešla.
Cílem práce je zjistit, zda lze tuto metodu využít při výuce ve školní družině, v rámci představení určitého konkrétního cíle. Dále byly zjišťovány klady a zápory této metody u dětí mladšího školního věku. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Interakce soustředěná na téma | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | družina. | cze |
dc.subject | Theme-centered Interaction | eng |
dc.subject | TCI | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | edu?cation | eng |
dc.subject | school club. | eng |
dc.title | Metoda Interakce soustředěná na téma Ruth Cohnové jako způsob práce ve školní družině | cze |
dc.title.alternative | The concept of Theme-centered Interaction by Ruth Cohn as the method of work in school clubs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59007 | |
dc.description.abstract-translated | The work is focused on the didactic method "Theme-Centred Interaction" by Ruth Cohn and its application to the teaching of children of the younger school age in school clubs. The theoretical part explains basic terms relating to the leisure time and education, it also characterizes the younger school age and its development phases. Further chapters deal with the socialization and groups taking part in the socialisation of the children of the younger school age. The last chapter characterizes the concept of the Theme-Cen?tred Interaction itself, its creator, and the basis and fundamentals of this method.
The work should answer the question whether the TCI can be applied during tea-ching in school clubs when introducing a specific goal. The work also looks into advantages and disadvantages of this concept when applied to children of the younger school age. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havel, Tomáš Cyril | |