Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorMatějková, Iveta
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:52Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43828
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na opomíjený segment LGBT lidí. LGBT komunita (známá také jako Queer) je typická pro lidi se zvláštními vlastnostmi, potřebami, přáními a požadavky v souvislosti s cestovním ruchem. Cílem této práce je popsat specifické potřeby vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu, navrhnout možnosti ekvivalentů, které uspokojí jejich potřeby a vytvořit konkrétní návrhy možných řešení. Údaje byly získány prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven na základě informací získaných z teoretické části. V rámci výzkumu byly testovány tři hypotézy o dvou proměnných, u nichž byla zjištěna pravděpodobná nezávislost. Výsledná data byla použita k vytvoření komplexního produktu pro LGBT segment.cze
dc.format66 s. (88 711 znaků)
dc.format66 s. (88 711 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLGBT komunitacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectLGBT turistikacze
dc.subjectgay friendlycze
dc.subjecthomosexualitacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectLGBT communityeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectLGBT tourismeng
dc.subjectgay friendlyeng
dc.subjecthomosexualityeng
dc.subjectproducteng
dc.titleSpecifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchucze
dc.title.alternativeSpecifics of selected Segment of Customers in Tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56972
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the neglected segment of LGBT people. LGBT community (also known as Queer) is typical for people with special characteristics, special needs, wishes and requirements in relation to tourism. The objectives of this thesis are to describe the specific needs of the selected segment of customers in tourism, to suggest options of equivalents that satisfy their needs and to create specific proposals of possible solutions. The data were obtained through a questionnaire survey. The questionnaire was compiled on the basis of information, which is obtained from the theoretical part. Within the questionnaire survey were tested three hypotheses about two variables for which probable independence was found. Finally, the data were used to create a complex product design for the LGBT segment.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam