Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVejsadová Dryjová, Marie
dc.contributor.authorŠmýkalová, Miroslava
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:52Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43830
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou financování a marketingovou strategií v obecně prospěšné společnosti XY. Součástí práce je analýza financování, která byla vypracována na základě materiálů neziskové organizace. O.p.s. XY má velké množství projektů, na které získala dotace z Evropského hospodářského fondu, na tyto projekty a dotace se práce zaměřila detailněji Byl zjišťován jednotlivý poměr cizího financování a také soběstačnost vybrané neziskové organizace. Informace k vypracování byly získány z výkazů zisku a ztrát, rozvahy, výročních zpráv a řízeného rozhovoru s panem ředitelem. Zjištěné informace byly zpracovány a zhodnoceny a na jejich základě byly doporučeny návrhy, které povedou ke zlepšení finanční stability a efektivnosti neziskové organizace. Práce by měla přivést užitek hlavně vrcholovému managementu vybrané o.p.s. a dalším společnostem s podobnou formou vymezení.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectneziskové organizacecze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjecthorizontální analýzacze
dc.subjectvertikální analýzacze
dc.subjectanalýza financovánícze
dc.subjectnon-profit organizationeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjecthorizontal analysiseng
dc.subjectvertical analysiseng
dc.subjectfinancing analysiseng
dc.titleFinancování a marketingová strategie neziskové organizacecze
dc.title.alternativeFinancing and marketing strategy in a non-profit organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56987
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the financial and marketing strategy in a selected non profit organization. Firstly, it describes the term non-profit organization, various forms of financing and used marketing strategies, then it is focused on selected non-profit organization. It analysis financing strategies based on provided documents from non-profit organization. Selected non-profit organization provides to the clients many projects, which are funded by the European union. Thesis is focused on these projects and funds.The funding ratio of foreign funds was determined and also financial self- sufficiency. The information was processed and evaluated and based on this, there were given recommendations, which can lead to financial stability and efficiency of selected non-profit organization. The study should bring the greatest benefit to the top management of the selected company and other similar forms of non-profit organizations.eng
dc.date.accepted2021-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam