Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrabáková, Kamila
dc.contributor.authorMatoušková, Iveta
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:57Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:57Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43846
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací v neziskové organizaci, Husitském muzeu v Táboře. Předmětem zkoumání je to, zda tato nezisková instituce naplňuje své marketingové cíle, jaké prostředky ke komunikaci využívá, také porovnává návštěvnost s dalšími obdobnými muzei, a zjišťuje, zda je komunikace s návštěvníky muzea úspěšná. První část bakalářské práce uvádí teoretické základy, které se vztahují k problematice marketingové komunikace. Tato teorie je dále aplikována přímo na daný objekt. Pomocí SWOT analýzy jsou zjištěny všechny silné a slabé stránky, a všechny příležitosti a ohrožení. Zmapování těchto ukazatelů ukáže, jak si instituce stojí, a jaké by mohlo být možné řešení ke zlepšení marketingové komunikace. Cílem práce je zjištění nejslabších stránek Husitského muzea v Táboře a vlastní návrh možného zlepšení marketingové komunikace.cze
dc.format53 s. (10775 znaků)
dc.format53 s. (10775 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectnezisková organizacecze
dc.subjectmuzeumcze
dc.subjectnávštěvnostcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectnon profit organizationeng
dc.subjectmuseumeng
dc.subjectattendanceeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titleMarketingová komunikace v neziskovém sektorucze
dc.title.alternativeMarketing communication for the non-profit sectoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59339
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with marketing communication in non profit organization, the Husite museum of Tábor. The issue of this survey is, if this non-profit organization fills in its own marketing goals, what resources it uses for communication, also compares attendance with other simillar museums and finding out if the comunication with visitors is succesful. Teoretical foundations explain marketing issues. This theory is applied directly to the object. With SWOT analysis are discovering all strong a weak parts, and all opportunities and threat. Mapping all these indicators shows how the institution stands on the market and what results are better for marketing communication. The goal of this thesis is to discover the weakest parts of the Husite museum and the suggestion of improvement for marketing communication.eng
dc.date.accepted2021-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam