Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocourková, Markéta
dc.contributor.authorŠubová, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T09:24:00Z
dc.date.available2024-03-12T09:24:00Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43854
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích nástrojů, procesu budování a vyhodnocení employer brandingu. V praktické části jsou tyto nástroje porovnávány s metodami, které vybraná společnost pro budování značky zaměstnavatele využívá, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření. Jedním šetřením mezi studenty a absolventy a druhým mezi zaměstnanci vybrané společnosti.cze
dc.format61 s. (88 879 znaků)
dc.format61 s. (88 879 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŘízení lidských zdrojůcze
dc.subjectpersonální marketingcze
dc.subjectemployer brandcze
dc.subjectemployer value propositioncze
dc.subjectsocial mediacze
dc.subjectHuman resource managementeng
dc.subjectpersonnel marketingeng
dc.subjectemployer brandeng
dc.subjectemployer value propositioneng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.titleEmployer Branding ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeEmployer Branding in Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60168
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on employer branding. The main objective of the thesis is to identify and to evaluate tools which are used for internal and external employer branding and to propose measures that might improve the management of employer branding in a selected company. The theoretical part of the thesis specifies the internal and external tools and processes which are used in building and evaluating the employer branding. In the practical part these tools are compared with the methods used by the selected company for building their own employee brand and with a case study based on two questionnaire surveys. One survey was carried out among students and graduates and the other one among employees of the selected company.eng
dc.date.accepted2021-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam