Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorBlažek, Zdeněk
dc.date.accessioned2024-03-12T09:24:12Z
dc.date.available2024-03-12T09:24:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43882
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické, ve které je proveden vlastní výzkum. Literární rešerše podává čtenáři základní informace o tématu. V jednotlivých podkapitolách jsou vysvětleny pojmy související s prací. Nejprve jsou probrány značky obecně, poté podrobněji privátní značky, následně obchodní řetězce, a nakonec marketingový výzkum. V praktické části je proveden sběr dat, který probíhal formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 219 respondentů. Na základě informací získaných dotazníkovým šetřením byla pro společnost Tesco navržena konkrétní doporučení, která mají za cíl zlepšit vnímání výrobků privátních značek.cze
dc.format51 s. (72 051)
dc.format51 s. (72 051)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjecttržní postavenícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectmarket positioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60695
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on a market position of a private label. The main aim of this thesis is to determine how customers perceive the market position of a Tesco's private label. It also describes brands in general and it presents the problematics of private labels specifically. In Addition, it examines the market position of the Tesco Store on the Czech market. To achieve the aim there is used a marketing research which is realized by a questionnaire survey, whereby, it is found how the Tesco's private label's products is perceived compared to branded products. Based on results it was recommended how to improve the market position of Tesco´s private labels.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam