Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorDvořáková, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:24:26Z
dc.date.available2024-03-12T09:24:26Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-09-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43910
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na identifikaci typů faktorů, které ovlivňují spokojenost turistů a jejich analýzu. Hlavními faktory, které je potřeba zvážit jsou kvalita služeb nabízených v turistické oblasti Prácheňska a také počet těchto služeb primární a sekundární nabídky. Tato data byla získána pomocí dotazníku rozdané mezi turisty, kteří navštívili tuto oblast v létě 2020. Většina turistů byla z České republiky a asi kolem třiceti z nich byli cizinci. Dotazníky také celkově porovnávají atmosféru v Prácheňsku a jižních Čechách. Shromážděná data a jejich následná analýza slouží k vyhodnocení aktuální situace a ke zlepšení jak kvality, tak spokojenosti. Možné doporučení navržené v této práce se zabývá potřebami v oblasti cestovního ruchu. Klíčová slova: spokojenost návštěvníků, oblast Prácheňsko, názory návštěvníků, kvalita služebcze
dc.format73 s. (87 611 znaků)
dc.format73 s. (87 611 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcze
dc.subjectoblast Prácheňskocze
dc.subjectnázory návštěvníkůcze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectSatisfaction of visitorseng
dc.subjectPrácheňsko areaeng
dc.subjectopinions of visitorseng
dc.subjectquality of serviceseng
dc.titleSpokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňskocze
dc.title.alternativeSatisfaction with services as a factor of tourism development in the area of Prácheňskoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61134
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed at identifying various types of factors that affect tourist´s satisfaction and analysing them. The main factors to be considered are the quality of the services offered in the Prácheňsko area and also the number of these services of the primary and secondary offer. These data were obtained using a questionnaire among tourists who visited this area in summer 2020 - the top of the season. Most of the tourists were from the Czech Republic and about thirty of them were foreigners. The questionnaire also compare the situation in Prácheňsko and South Bohemia as a whole. The collected data and their subsequent analysis is used for evaluating the current situation and for improving, both the quality of services and satisfaction. Consequently, a possible recommendation suggested in this thesis addresses the needs of this area of tourism. Key Words: Satisfaction of visitors, Prácheňsko area, opinions of visitors, quality of serviceseng
dc.date.accepted2021-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam