Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorBeránková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:33Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:33Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43999
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectstrategický marketingový procescze
dc.subjectanalýza vnitřního a vnějšího prostředícze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectubytovací zařízenícze
dc.subjectdopady pandemie Covid-19cze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectstrategic marketing processeng
dc.subjectanalysis of internal and external environmenteng
dc.subjectcompetition analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectaccommodation facilityeng
dc.subjectimpacts of Covid-19 pandemiceng
dc.titleMarketingová strategie ubytovacího zařízenícze
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Accommodation Facilityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60765
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to set a marketing strategy for accommodation facility based on theoretical knowledge, carried out analysis and survey of customer satisfaction. As an accommodation facility has been selected a family guesthouse called Penzion Na Špičáku which is located in Český Krumlov. This diploma thesis explains terms as a marketing, strategic marketing, marketing strategy, strategic marketing process and other important terms for well understanding of given topic. For the research in this thesis, there are selected analysis of internal and external environment, competition analysis, SWOT analysis and short questionnaire of customer satisfaction. Due to the Covid-19 pandemic, the analysis of impacts on other similar accommodation facilities has been added into this thesis. Based on the outcome of the research and analysis, there is suggested a marketing strategy and actions that would lead to higher competitiveness of chosen guesthouse.eng
dc.date.accepted2021-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam