Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovacká, Ludmila
dc.contributor.authorHartlová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:27Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:27Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4460
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.cze
dc.format90 s., 17 s. příloh
dc.format90 s., 17 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZážitkový cestovní ruchcze
dc.subjectZážitkový produkt cestovního ruchu/ produkt zážitkového cestovního ruchucze
dc.subjectMarketing cestovního ruchucze
dc.subjectMarketingový mix v cestovním ruchucze
dc.subjectProdukt cestovního ruchucze
dc.subjectEvent marketingcze
dc.subjectTvorba balíčku služeb (tvorba package)cze
dc.subjectAdventure tourismeng
dc.subjectAdventure tourist producteng
dc.subjectMarketing of tourismeng
dc.subjectMarketing mix in tourismeng
dc.subjectTourist producteng
dc.subjectEvent marketingeng
dc.subjectPackagingeng
dc.titleRole marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramskucze
dc.title.alternativeThe role of marketing at formation of adventure tourist trade´s products in the Pribram City and environseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12172
dc.description.abstract-translatedMain aim of this thesis "The role of marketing at formation of adventure tourist trade´s products in the Pribram City and environs" is to valorize the role of marketing at formation of new adventure tourist trade´s product in the Pribram City and environs. Partial aims are analysis of tourist trade in the Pribram City and environs, proposal of suitable cooperation at production and realization of new product in the area of adventure tourism and proposal of avertising material for a new product. At the beginning of thesis there is an introduction. Further there is described methodology of work and there are given hypotheses, that are confirmed or disproved at the close. In following theoretic part (chapter Literary background research), there are determinate notions pair with subject of thesis and analytic-synthetic part (chapter Personal work and Close). In chapter Personal work there are effected analyses concerning of determinate territory, in the concrete there are: analysis of potential of tourist trade on the side of offer, SWOT analysis and analysis of potential of tourist trade on the demand side. Proposal of new product in the area of adventure tourism and estimation of the role of marketing at its production in light of marketing tools part of chap is also.eng
dc.date.accepted2009-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam