• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.621Mb)
    Posudek vedoucího práce (17.16Kb)
    Posudek oponenta práce (17.12Kb)
    Průběh obhajoby práce (294.2Kb)
    Datum
    2022
    Autor
    Lajpoldová, Tereza
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce se jmenuje Sociální média jako nástroj pro employer branding na studentech vysokých škol a souvisí především se sociálními médii a Employer Brandingem, jak je patrné z názvu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dopad využívání sociálních sítí v rámci Employer Branding mezi studenty vysokých škol a vytvořit hodnocení jednotlivých technik a metod podle jejich dopadu na skupinu vysokoškolských studentů. Dalšími cíli bakalářské práce jsou analýza stavu sociálních sítí, znalost pojmu Employer Branding mezi studenty vysokých škol a zjištění dosahu strategií používaných v rámci Employer Branding firmami prostřednictvím dotazníkového šetření. Metodika této práce je zpracována studiem literatury se zaměřením na nejnovější výzkum a poznatky. V této práci tvoří výzkumný vzorek studenti Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. Kvantitativní výzkumná metoda, dotazník, se používá k analýze dopadu používání sociálních médií zaměstnavatelem mezi vysokoškolskými studenty. Výsledky ukazují, že většina vysokoškolských studentů nezná definici Employer Branding a používá sociální sítě převážně pro osobní potřebu. Výzkum ukázal, že mezi nejpoužívanější sociální sítě mezi studenty patří Instagram, Facebook a Twitter. Respondenti nejčastěji využívají sociální sítě pro komunikaci s přáteli, rodinou nebo jako formu prokrastinace, jen malá většina využívá sociální sítě ke zjištění informací a podnikání.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45790
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV