Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorMesároš, Daniel
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:36Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:36Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45824
dc.description.abstractZákladem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectsegmentationeng
dc.titleInovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.cze
dc.title.alternativeInnovation of the marketing mix at the Mercedes Milan Král a. s. Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64710
dc.description.abstract-translatedThe basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi-cal part. Here was analyzed a factors of the society. A necessary information were given by a marketing director and some information were on a website. For a correct analysis was necessary to analazy a competition and create a PEST analysis that showed an effects of the environment on a business. After the analysis was created questionnaire investigation focusing on all parts of the marketing mix. From a results were compiled graphs and comments with an impact on the company. Four problems from questionnai-re investigation were submitted to the marketing director for consultation. She ruled out some of them, Finally was created a proposals for innovation, which include a calculati-on, activity description and pricing. The results will be sent to the company as service improvement tool.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam