• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.497Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.51Kb)
    Posudek oponenta práce (20.13Kb)
    Průběh obhajoby práce (283.1Kb)
    Datum
    2022
    Autor
    Mesároš, Daniel
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45824
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV