Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartíšková, Petra
dc.contributor.authorUlrych, Tomáš
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:41Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:41Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45836
dc.description.abstractHlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na využití sociálních médií v marketingu vybrané společnosti. Online dotazník je primárně zaměřen na Facebook, Instagram a YouTube a vyplňují ho uživatelé těchto sociálních médií, kteří také mají povědomí o analyzované společnosti. Údaje získané z tohoto dotazníku jsou zpracovány a následně použity k porovnání efektivity online prezentace společnosti. V rámci této části jsou také předloženy návrhy na eliminaci slabých stránek společnosti v online marketingu.cze
dc.format53
dc.format53
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklama na sociálních médiíchcze
dc.subjectmarketingová propagacecze
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectadvertising on social networkseng
dc.subjectmarketing promotioneng
dc.titleVyužití sociálních médií v online marketingucze
dc.title.alternativeThe use of social media in online marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag67374
dc.description.abstract-translatedThe main subject of the bachelor thesis is online marketing and its use in social networks. The thesis focuses on the definition of online marketing and ways in which social networks can be used to promote companies. The thesis also examines the principles of advertising on individual social networks, such as Facebook, Instagram, Twitter and YouTube. The research section of the bachelor thesis is focused on a questionnaire which is based on the use of social networks in the marketing of selected company. The online questionnaire is primarily focused on Facebook, Instagram and YouTube and filled in by users of these social networks which also knows about the analysed company. The data obtained from this questionnaire are processed and then used to compare the effectiveness of online presentation of the company. Within this part, proposals are also made to eliminate the weaknesses of the company in online marketing.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam