• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Využití sociálních médií v online marketingu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.656Mb)
    Posudek vedoucího práce (23.77Kb)
    Posudek oponenta práce (18.21Kb)
    Průběh obhajoby práce (367.7Kb)
    Datum
    2022
    Autor
    Ulrych, Tomáš
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na využití sociálních médií v marketingu vybrané společnosti. Online dotazník je primárně zaměřen na Facebook, Instagram a YouTube a vyplňují ho uživatelé těchto sociálních médií, kteří také mají povědomí o analyzované společnosti. Údaje získané z tohoto dotazníku jsou zpracovány a následně použity k porovnání efektivity online prezentace společnosti. V rámci této části jsou také předloženy návrhy na eliminaci slabých stránek společnosti v online marketingu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45836
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV