Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocourková, Markéta
dc.contributor.authorŠimáčková, Anežka
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:43Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:43Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45840
dc.description.abstractTato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat kompetenci emoční inteligence a její vliv na úspěšnou firemní komunikaci. Dále navrhnout opatření pro rozvoj této kompetence. Teoretická část této bakalářské práce popisuje pojem emoční inteligence a vztah mezi emoční inteligencí a komunikací v organizaci. Uvádí příklady metod měření emoční inteligence. Praktická část této bakalářské práce obsahuje dotazníkové šetření, případovou studii a polostandardizovaný rozhovor. Případová studie se zaměřuje na zaměstnance vybrané společnosti. Zaměstnanci prošli standardizovaným EQ testem a vyplnili dotazník o spokojenosti s firemní komunikací. Očekávaným výstupem průzkumu a případové studie je nalezení vztahu mezi kompetencí emoční inteligence a úrovní efektivní komunikace. Hlavním cílem rozhovoru je představit možnou cestu, jak zlepšit rozpoznávání vlastních emocí a zlepšit tak kompetence emoční inteligence.cze
dc.format51 s. (86 993 znaků)
dc.format51 s. (86 993 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectprůzkumcze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectcase studyeng
dc.subjectcompetenceeng
dc.titleKompetence emoční inteligence jako faktor úspěšné firemní komunikacecze
dc.title.alternativeCompetence of emotional intelligence as a factor of successful corporate communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag68401
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis aims to analyze the competence of emotional intelligence and its impact on successful corporate communication. Furthemore to propose measures for the development of this competence. The theoretical part of this bachelor thesis describes the concept of emotional intelligence and the relationship between emotional intelligence and communication in the organization. It provides examples of methods for measuring emotional intelligence. The practical part of this bachelor thesis contains a questionnaire survey, a case study, and a semi-standardized interview. The case study focuses on employees of a selected company. Employees underwent a standardized EQ test and completed a questionnaire regarding their satisfaction with corporate communications. The expected outcome of the survey and case study is to find the relationship between the competence of emotional intelligence and the level of effective communication. The main goal of the interview is to present a possible way to improve recognizing one's own emotions and thus improve the competencies of emotional intelligence.eng
dc.date.accepted2022-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam