Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorHauserová, Marcela
dc.date.accessioned2021-11-22T12:34:31Z
dc.date.available2021-11-22T12:34:31Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4622
dc.description.abstractBakalářská práce má za úkol zanalyzovat atuální stav prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování a nalézt konkrétní kroky k rozšíření prodeje specializovaného maloobchodu do zahraničí. V rámci situační analýzy byla vyhodnocena nejvýhodnější alternativa pro firmu -strategie rozvoje trhu. Sledovaná firma má dominantní postavení na celosvětovém trhu v oblasti prodeje malé lesní a zahradní mechanizace. Jejím cílem je udržení pozice leadra na mezinárodním trhu a snaha získávat nové trhy v dalších zeměpisných oblastech s možností vytvářet nepřímou obchodní metodou siť specializovaných maloobchodních prodejen. Firma je nucena neustále investovat do vývoje a výzkumu svých produktů, věnovat se masivní celosvětové kampani a snižovat náklady či docilovat úspory z rozsahu zřizováním montážních závodů v zemích s levnější pracovní silou formou afilace.cze
dc.format49 s., 17 s. obr. příloh
dc.format49 s., 17 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategie rozvoje trhucze
dc.subjectnepřímý vývozcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectmultinacionální výrobkycze
dc.subjectstrategie Pushcze
dc.subjectcenová diferenciacecze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectobchodní značkacze
dc.subjectvůdčí postavenícze
dc.subjectspecifika trhucze
dc.subjectthe strategy of developing the marketeng
dc.subjectindirect exporteng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectmultinatonal productseng
dc.subjectPush strategyeng
dc.subjectprice differentiationeng
dc.subjectpositioningeng
dc.subjecttrademarkeng
dc.subjectthe leadeng
dc.subjectspecific marketseng
dc.titleAnalýza prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodovánícze
dc.title.alternativeAnalysis of sales policy autorized company in terms of international tradeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14836
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is responsible for analysis of the current status of sales policy, autorized companies selected in terms of international trade and find concrete steps to expand the specialized sales abroad. The situation analysis has been evaluated the best alternative for the company - the strategy of developing the market. It was found that the company has followed a dominant position in the global market for the sale of a small forest and garden machinery. Its aim is to maintain the position of leader in the international market and efforts to gain new markets in other geographical areas with the ability to generate indirect commercial network using specialized retail stores. The company is forced to constantly invest in research and development of their products to deal with a massive global campaign to reduce costs and gaining economies of scale by setting up assembly plants in countries with cheaper labour in the form of affiliation.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam