Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorHavlíková, Denisa
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:57Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:57Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46404
dc.description.abstractSociální média a sítě jsou fenoménem dnešní doby. Technologický vývoj a propojenost světa skrze internet napomohl velkému rozmachu internetového marketingu. V současnosti je online marketing na sociálních sítích často užívaným nástrojem marketingové komunikace firem, jelikož sociální sítě jsou jedním z dostupných kanálů, které nám umožňují oslovit doslova miliony lidí. Dá se říci, že marketing na sociálních sítích je nepřímým způsobem, jak ovlivnit zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy související s online marketingem. Druhá, metodická část vysvětluje postupy pro vyhotovení praktické části práce. V poslední, praktické části se práce věnuje výsledkům dotazníkového šetření a vnější analýzou vybrané firmy. Na závěr je vytvořen návrh pro firmu, která v této oblasti marketingu začíná.cze
dc.format68 s. (102 325 znaků)
dc.format68 s. (102 325 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectcontent marketingcze
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcontent marketingeng
dc.titleSociální sítě jako nástroj marketingucze
dc.title.alternativeSocial networks as a marketing tooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag64144
dc.description.abstract-translatedSocial media and networks are a phenomenon these days. Technological developments and the connectedness of the world through the Internet have helped the great expansion of internet marketing. Currently, online marketing on social networks is often used as a tool for companies' marketing communications, as social networks are one of the available channels that allow us to reach literally millions of people. You could say that marketing on social networks is an indirect way of influencing the customer. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical, in which the basic concepts related to online marketing are defined. The second, methodical part explains the procedures for producing the practical part of the work. In the last, practical part, the work is devoted to the results of the questionnaire investigation and the external analysis of the selected firm. Finally, a proposal is made for a company that starts in this area of marketing.eng
dc.date.accepted2022-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam