Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Abstrakt
Zvoleným tématem bakalářské práce je spokojenost se službami jako faktor rozvoje
cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko. Hlavním důvodem výběru tématu je záliba k cestování a možnost analýzy daného prostředí.
Nejprve jsou v práci vymezeny základní pojmy a faktory, které působí na cestovní ruch.
Dále je v práci využit nejen kvalitativní výzkum, tak dále v praktické části kvantitativní výzkum.
Kvalitativní výzkum byl prováděn za účelem porovnání stávající situace
s předchozími lety za pomoci řízených rozhovorů se starosty jednotlivých vybraných obcí.
Kvantitativní výzkum využil dotazníkového šetření, na základě kterého byly následně
stanoveny a vyhodnoceny čtyři stanovené hypotézy.
Oba tyto výzkumy následně vedly k naplánování nového potenciálního produktu, neboť
na základě získaných dat lze vyčíst, jaké má destinace nedostatky a co by bylo potřeba k odstranění těchto nedostatků provést, aby došlo k vylepšení stávající situace v tomto místě.
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků se službami
v oblasti Třeboňsko a následné vymezení návrhu opatření, které vedou ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v této oblasti.